Meeus Race Lierop - zondag 18 maart 2012

Bekijk 30 foto's

Toen het peloton in de tweede ronde in 3-en brak, kon ik net nog met het 2e groepje meekomen. Helaas reed ik lek en moest ik lossen van het 2e groepje. Ik probeerde nog bij de 3e groep aansluiting te vinden, maar doordat ik van een neutrale auto een slecht schakelend en overslaand achterwiel kreeg, kon ik niet meer aanzetten en moest ik ook het 3e groepje laten gaan. Ik werd door mijn achterstand een ronde voor het einde van de wedstrijd uit koers gehaald.

11 opmerkingen:

  1. Annerie van Zon19 maart 2012 om 15:43

    Mooie foto's van deze klassieker voor de nieuwelingen.
    Ben benieuwd of er een mooie aktiefoto bij zit van mijn zoon.
    Bij de eerste 30 heb ik er 1 gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ontvang graag de foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooie foto's zowel van de koers van vorige week als die van afgelopen zaterdag ( Super goed georganiseerde wedstrijd) Wanneer het niet te veel moeite koste zou ik graag alle 200 foto's van je ontvangen. Ik filter mijn zoon er dan wel uit (Oscar van Wijk ZWC DTS)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag ontvang ik alle 200 foto's van de Flevotour en de Meeus omloop. Mijn zoon staat er in de foto's die ik gezien heb een aantal keren mooi op. Ik ben benieuwd of hij er nog meer keren in is geslaagd voor de lens te komen.

    De foto's zijn erg mooi!

    Met vriendelijke groet,

    Gabri Rijsdijk (vader van Tristan)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie foto's (35 stuks). Hoe kom ik aan de rest?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zou erg graag foto's willen hebben van de flevotour, heb er nog niet echt wat tussen zien zitten bij andere dus heb goede hoop op betere

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heyy Fridolin je hebt weer goed je best gedaan man mooie fotos Grt Ivo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fridolin,

    Graag ontvang ik de foto's van de zuiderzeeronde van je. De eerste 30 zien er weer geweldig uit!

    Met vriendelijke groet,

    Gabri Rijsdijk

    BeantwoordenVerwijderen